Mniej bezpłatnych treści w Internecie

7 sierpnia 2009, 10:23

Rupert Murdoch, właściciel koncernu News Corp., zapowiada koniec ery bezpłatnych treści w Internecie. News Corp. opublikowała właśnie swoje roczne wyniki finansowe. Spadek wpływów z reklam spowodował, że był to jeden z najgorszych okresów w historii firmy.



Zdrowe maszerowanie do dźwięków reklamy

25 stycznia 2012, 10:53

Często słyszy się, że telewizja to złodziej czasu, który można by przeznaczyć na ćwiczenia czy kontakty z innymi ludźmi. Okazuje się, że w kwestii poprawy formy da się coś zrobić, wystarczy maszerować w miejscu po rozpoczęciu przerwy reklamowej (Medicine & Science in Sports & Exercise).


Mów mi Windows. Po prostu Windows

9 września 2014, 13:33

Redaktorzy serwisu ExtremeTech twierdzą, że coraz więcej dowodów wskazuje, iż Microsoft porzuci numerowanie czy nadawanie dodatkowych nazw swojemu systemu operacyjnemu. Wszystkie kolejne wersje mają nazywać się po prostu Windows.


© Qtrax

Rewolucja odwołana?

29 stycznia 2008, 14:43

Serwis QTRAX, który z wielką pompą wystartował w niedzielę, miał zrewolucjonizować sposób rozpowszechniania muzyki w Sieci. Witryna miała oferować legalne darmowe pliki MP3, a finansowana miała być z reklam.


Pomyłki internautów warte 500 milionów dolarów

18 lutego 2010, 13:17

Zdaniem dwóch matematyków z Uniwersytetu Harvarda Google zarabia około 500 milionów dolarów na... pomyłkach internautów. Tyler Moore i Benjamin Edelman postanowili zbadać zjawisko typosquattingu od strony finansowej.


Brazylijskie gazety porzucają Google News

22 października 2012, 05:53

Brazylijskie gazety zrezygnowały z obecności w Google News. Wszyscy członkowie Narodowego Stowarzyszenia Prasy Codziennej (ANJ), a jest ich 154, postanowili uniemożliwić google'owskiemu agregatorowi treści przeszukiwanie ich witryn


Chrome z wbudowanym adblockerem już dostępny

2 sierpnia 2017, 05:18

Najnowsza wczesna wersja beta przeglądarki Chrome dla Androida ma wbudowane domyślnie uruchomione oprogramowanie blokujące reklamy. Nowy mechanizm może być początkiem realizacji zapowiedzi Google'a o wprowadzeniu do przeglądarki domyślnego adblockera


Gra kolorów

6 lutego 2009, 15:31

Jaki kolor wykorzystać, by poprawić czyjeś funkcjonowanie umysłowe: czerwony czy niebieski? Badacze z Uniwersytetu Kolumbii Brytyjskiej utrzymują, że wszystko zależy od zadania. Jeśli ktoś ma się skoncentrować na szczegółach, czerwień będzie idealna. Kiedy bardziej wskazane jest niekonwencjonalne, twórcze podejście, lepiej sprawdzi się błękit (Science Express).


Wpływ reklam kosmetyków na samoocenę

20 października 2010, 09:17

Reklamy produktów upiększających powodują, że samoocena kobiet okresowo spada.


Antynikotynowe wstawki pokrzyżowały plany dot. premiery filmu

7 października 2013, 18:53

Film Woody'ego Allena "Blue Jasmine" nie zadebiutował w ubiegły weekend na ekranach indyjskich kin, bo reżyser nie zgodził się na obowiązkowe w tym kraju ostrzeżenia przed każdą sceną, w której bohater pali. Wg tamtejszego prawa, kina są również zobowiązane do wyświetlania reklam antytytoniowych przed seansem.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy